Tuesday, July 3, 2012

Tradisjonelle juridiske bly generasjon er død - Opplev hvordan du øker forespørsler For konsultasjon og beholde flere kunder

Profesjonell juridiske markedsførere nylig oppdaget at jurister var konsekvent genererer to typer klient kundeemner. Én type bly økt antall faktiske kunder og fikk gode resultater, og den andre typen var fullstendig bortkastet tid.


Spørsmål-Askers


Dette er en type kundeemne som er fylt av folk som er window-shopping det juridiske samfunnet med varierende grad av interesse og en vag forståelse om hva en advokat kan gjøre for dem. De kan ikke engang forstå betydningen av å beholde en spesialist i et bestemt område av loven.


Utdannet, motivert og pre-selges prospekter


Dette er en type potensielle kunden som har blitt nøye kvalifisert, som har fått en betydelig mengde informasjon på området av loven, og deretter fullfører du en "Be om For konsultasjon" form. Disse er utdannet og motivert klienter.
Når din firmaet kan få disse typer kundeemner, er naturlig resultatet en økt klient oppkjøpet hastighet.


Noen av de mer vellykket juridiske markedsførere har utviklet proprietær Internett-basert verktøy som fortsette å generere motiverte og utdannet utsiktene.


Det finnes tre grunnleggende verktøy som er identifisert og forbedret for å generere ekte varme "svært målrettet" prospekter.


MÅLRETTET ANNONSEN


Dette er en søkeordet rik annonse som er forskjellig fra de vanlige "generisk" annonsene sett av klienten. Disse annonsene løse et bestemt juridisk problem, identifisert av klienten, og genereres av nøkkelordet klienten brukes mens du søker etter en løsning.


Når problemet er identifisert, er klienten levert til en bestemt "destinasjonsside" med overbevisende informasjon klienten søker på eksakt øyeblikk de trenger det, er utformet for å gi akkurat den informasjonen.


Landing Page Storyline


De fleste advokatfirmaer som forsøker å generere klient leder på egenhånd, publisere et enkelt annonse som leverer utsiktene til webområdet for bedrifter med enten for mye "generell informasjon" eller i mange tilfeller ingen nyttig spesifikk informasjon.


Feil tilnærming!

No comments:

Post a Comment