Monday, July 2, 2012

Oppdag de ni avgjørende spørsmålene du må spørre ansettes din personlig skade advokat

Når du vet de riktige spørsmålene å spørre, ansette personskade-advokat er ikke bare enkelt, men du vil ha uvurderlig sjelefred.


Velg alle tre personskade advokater fra telefonlisten eller Internett-annonser som ligger beleilig til deg og begynne å intervju. Husk, de fungerer for deg, så er det riktig at du bør ta kontroll av intervjuet og ansette prosessen før du fraskriver deg kontroll over saken din skade dem.


Her er de ni avgjørende spørsmålene du må spørre:


1. Er du certifird (ved din State) The New Jersey Høyesterett som jurist Cival rettssaken?


2. Du leie prøveversjon konsulenter til å hjelpe deg med å forberede tilfeller?


3. Driver du håne juryen prøvelser for å hjelpe deg å lære om hva elliptisk tenke sak?


4. Hvor mange personskade tilfeller har du faktisk prøvd foran juryer?


5. Hva slags eksperter har du leid for kundene dine?


6. Hvor stor prosentandel av din advokatfirma inntekter er avledet fra personskade tilfeller?


7. Har du riktig håndtert tilfeller ligner på min? Hvis ja, hvor mange og hva er gjennomsnittlig utvinning?


8. Du rutinemessig tilbyr å fremme alle kostnader og utgifter til søksmål?


9. Er du sertifisert som en skrankeadvokat eller et medlem av noen advokat organisasjoner som fokuserer på skade ofre?


Svarene du mottar vil gi deg en ganske god idé hvis den personskade advokat er like erfarne og vellykket som du fortjener.


Beholde en advokat som er villig til å gå til rettssak og forbereder hver sak med en jury i tankene. Forsikringsselskaper vet meget godt hvilke advokater er prøveversjon testet, opplevde, og villige til å hertug det ut i rettssal. De er de advokater som kommandoen respekt som får du en rettferdig oppgjør.


Noen advokat som er villige til å fremme utgifter er å sette deg i weaken posisjon fordi hvis du ikke klarer å støtte saken gjennom rettssak det må være forlikt. Som staver vanligvis mindre kompensasjon for din skade. Forsikringsselskaper, se etter disse muligheter til å lagre en bunt på din bekostning.


Når du har svarene på disse spørsmålene, og du føler deg komfortabel at din advokat vil få deg en rettferdig og rettferdig kompensasjon, er du klar til å ansette dem.


Velg en advokat som fokuserer sin praksis i personskade lov, inkludert bilulykker, defekt produkter, konstruksjon ulykker og personskader av hver beskrivelse.


Det er alltid et pluss Hvis din advokat er sertifisert av (Mørkeby) New Jersey Høyesterett som "Sivil rettssak advokat", et skille holdt av mindre enn 3% av advokater i New Jersey.

1 comment:

  1. Jeg er her for å dele mitt vitnesbyrd om hva et godt pålitelig låneselskap gjorde for meg. Jeg heter Nikita Tanya, fra russisk, og jeg er en nydelig mor til 3 barn. Jeg mistet midlene mine på å prøve å få et lån. Det var så vanskelig for meg og barna mine. Jeg gikk online for å søke om lånassistanse. tapte til en trofast dag da jeg møtte denne vennen av meg som nylig sikret meg et lån fra Le_Meridian Funding Service. Hun introduserte meg for dette ærlige låneselskapet som hjalp meg med å få et lån i løpet av fem virkedager, jeg vil for alltid være takknemlig overfor Benjamin, for å hjelpe meg med å komme meg igjen. Du kan kontakte Mr Benjamin via e-post: lfdsloans@lemeridianfds.com, de vet ikke at jeg gjør dette for dem, men jeg må bare gjøre det fordi det er mange mennesker der ute som trenger låneassistanse. kom til dette selskapet og bli lagret. WhatsApp: (+ 1 989-394-3740)

    ReplyDelete