Wednesday, July 25, 2012

Spørsmål å stille en personlig skade advokat under din konsultasjon

Hvis du har vært skadd i en ulykke, bør du snakke med en advokat så snart som mulig etter ulykken. Selv om du har en lengre periode av tid til å gå til sak, kan du ha rettigheter for mange krav som kan gå tapt hvis du ikke filen riktig papirene som må fremsettes innen dager av ulykken. Noen av disse rettighetene er krav for medisinsk regninger, transportutgifter, husholdning hjelp, tapt inntekt, funksjonshemming betalinger, skade på eiendom og kompensasjon for din skader. Noen ganger krav må være arkivert med mer enn én forsikringsselskapet og hvis en krav må fremsettes med regjeringskontor det vanligvis må fremsettes innen dager av ulykken.


Ikke snakke til et forsikringsselskap som ikke er din egen og ikke gi noen teipede setninger før du snakke med en advokat. Hvis du blir bedt om å gi en setning, bare be om navn og telefonnummer til nummeret på personen som ber om setningen og fortelle dem du vil kalle tilbake. Siden du må rapportere en hendelse til din egen forsikringsselskap umiddelbart, bør du ringe en advokat umiddelbart.


Spørsmål: er dette konsultasjon gitt uten gebyr til meg?


Om dine rettigheter:


Spørsmål: hvilke rettigheter har jeg som må være beskyttet?


Spørsmål: Hvem vil betale min medisinske regninger; fysioterapi regninger; stoffet regninger; transportutgifter; midlertidig eller permanent husholdning hjelpe; tapt inntekt; skade på eiendom; og smerte og lidelse?


Spørsmål: Hva må jeg gjøre for å beskytte mine rettigheter til disse påstandene? Hvilke skjemaer og rapporter trenger jeg å få? Hvor får disse skjemaene? Vil du fylle ut alle former for meg? Hvis nødvendig, vil du hjelpe meg med mitt medisinske krav? Hvis nødvendig, vil du hjelpe meg med min eiendomsskade hevder?


Spørsmål: Hva hevder bokstaver må sende; hvor mange forsikringsselskaper må bli varslet? Vil du gjøre dette for meg?


Om hvordan du avgjør om du vil leie en bestemt advokat?


Du kan føle deg nervøs når de skal ansette en advokat, men husk at du er den som gjør ansetter. Mens advokater som representerer hovedsakelig folk i ulykker belaste et gebyr for alternativ (et gebyr som kreves på slutten av fall og bare hvis du har lykkes) vil du fortsatt ønske å vite at du er fornøyd med ditt valg. Selv om du betaler en avgift når du har mottatt en pris for penger, er du den betale regningen. Betydelig kompensasjon for både deg og din advokat kan føre til alvorlige skader. Det gjør du en viktig kunde!


Q: Dersom jeg har et spørsmål om mitt tilfelle, vil jeg være i stand til å snakke med deg direkte, eller må jeg snakke med en paralegal? Er det OK hvis jeg snakke med deg noen ganger når jeg har et spørsmål, eller for å finne ut statusen for mitt tilfelle?


Spørsmål: hvor lenge har du og din advokatfirma blitt praktisere loven?


Spørsmål: må du øve deg først og fremst i feltet i personskade og ulykker?


Spørsmål: er mitt personskade tilfelle ansett som en subspecialty og trenger jeg en annen advokat som håndterer denne typen tilfelle?


Spørsmål: har du profesjonelle ansvar forsikring? (Profesjonell ansvarsforsikring overfor tredjemenn innen beskytter også du ulykke utsatt, i tilfelle en feil er laget som skader din sak.)


Spørsmål: Når blir jeg belastet? (Personskade advokater vanligvis betale en avgift for alternativ. En alternativ avgift er en som belastes på slutten av fall og bare hvis du er vellykket. Dette gjør at alle som har vært skadd i en ulykke å ha enkel tilgang til advokat.)


Spørsmål: hvor mye vil jeg bli belastet?


Q: vil jeg må betale en juridisk avgift Hvis du ikke gjenopprette penger for meg?


Q: Jeg ansvarlig for case utgifter hvis du ikke gjenopprette penger for meg?


Spørsmål: Hva er andre alternativer å løse mitt krav? Du noen gang bruke mekling og voldgift?


Spørsmål: har du eller din advokatfirma gjort noen forsøk?


Q: (Hvis gift) er min ektefelle berettiget til noen av mine utligning eller penger tildelt? Hva skjer hvis jeg får skilt?


Q: (Hvis et barn er skadet) hvilke overordnede vil bringe kravet? Foreldrene, som er berettiget til noen penger? Hvilke overordnede vil være berettiget til å motta penger? Hva skjer med barnet mitt utligning penger?

No comments:

Post a Comment