Thursday, July 5, 2012

Business enheter � Filings med staten

Nesten alle småbedrifter skulle danne enheter å begrense deres eksponering til sivilrettslig ansvar i form av søksmål. I forming en entitet, må bestemte dokumenter være arkivert med staten i spørsmålet.


Stater


Til overraskelse for noen styrer staten loven i stedet for føderale lov forretningsenheter. Danne når en enhet, bør du se til statssekretær for din jurisdiksjon for å finne ut innlevering krav. Enkelte land gir informasjon for klart og konsist. Andre land synes å nyte gjør det vanskelig og komplekse. Uansett, har alle av dem et webområde for Statssekretær.


Selskaper


I de fleste stater krever danner et selskap innlevering av artikler selskap. Artiklene om innlemmelse krav staten har ulike, men krever vanligvis en uttalelse av navnet på corporation, antall autoriserte aksjer, navnet og adressen til en registrert agent og navnet på incorporator. Incorporator er vanligvis den som signerer artiklene selskap. Når laget, er artiklene arkivert med statssekretær, som til slutt vil godkjenne og returnere dem til deg. I de fleste stater er det ikke nødvendig å filen vedtekter, organisasjon minutter eller shareholder information.


Selskaper begrenset ansvar


Begrenset ansvar selskaper er enkel strukturer og etableringen av kreative politikere i Wyoming. I 1977 sendt Wyoming første staten lover godkjenner etableringen av disse forretningsenheter. Avspeilet etter selskaper, arkivering-prosessen er like til selskaper, men med liten tilpasninger her og der.


Mens selskaper har artikler selskap, har begrenset ansvar selskaper artiklene av organisasjonen. Disse artiklene av organisasjonen krever ganske mye den samme informasjonen som artikler selskap. Den primære forskjellen er imidlertid de fleste statene krever at du bruker et forhåndstrykt skjema for artiklene. Må du sjekke med staten for å fastslå om dette er et krav.


Gjøre det selv?


Hvis du er et eget eierskap som søker en forretningsenheten, kan du håndtere det hvis du forstå begrepene. Hvis du ikke forstår prosessen, bli en profesjonell involvert.


Hvis det er to eller flere personer i bedriften, bør en advokat brukes for ansvar formål. Disse formålene ansvar oppstår når én "eier" tar ansvar for arkiveringen. Når tvister som oppstår senere, er uunngåelig ta ansvar eieren anklaget for å organisere arkiveringen slik ved å opprette en fordel.


Ja, det skjer hele tiden.

No comments:

Post a Comment