Thursday, December 22, 2011

Ingen seier nei avgift og 'Makt' spørsmål

Ingen seier ingen gebyr er en 'meningsløst' sikt til noen mennesker, men det er hvordan jurister fungerer for personskade tilfeller. Hvis du ikke forstå konseptet, kan du glemme endelig oppgjør sjekk...


Likevel er det et populært begrep som brukes av personskade jurister. Det er reklame over alt, online og offline ved jurister og krav management selskaper. "Hvis du taper, vi vil ikke belaste deg en krone", og mange av slike. Men forstår du hva det betyr...


En advokat vil nevne han eller hun vil fungere på en ingen gevinst ingen gebyr-basis. I et øyeblikk vil du tenke, 'Hvis advokat mister, jeg ikke skjønner betale noe', som er riktig. Men hva skjer hvis advokat vinner?


Det er rett, det er en avgift for å betale. Ikke mange folk forstå dette... de bare tenke hvis de mister de ikke trenger å betale. Flertallet av folk tror det er en gratis tjeneste. Det er sant... til en viss grad.


Hvis den advokat-vinner, og du får din endelig oppgjør, har de noen gang måtte nevner 'vei jeg har vunnet ditt tilfelle, min avgifter er £ XXXX!' De har vunnet, ikke har de, og du har mottatt din sjekk, men hva med avgifter?


Hva som skjer i bakgrunnen...


Dette er hva som skjer, men jeg må peke ut det ikke gjelder for alle advokat firmaer. Det alt i papirene, noen henvise til den som liten skrift. Når en klient vinner, mottas avgifter fra tredjepartsleverandøren, som du er hevde mot. Men det er betinget av klausuler der du kanskje engang å betale for sine avgifter i tillegg hvis de ikke er gjenopprettes. Jurister arbeide ikke gratis, de har også en familie å mate og et advokatfirma å kjøre.


Så hva er fangsten?


Jurister har en CFA (betinget fee avtalen), som sier forpliktelser skal utføres av både deg selv og advokat. Det finnes også andre avtaler som forsikringspoliser, medisinsk samtykke skjemaer, myndighet skjemaer og lån avtaler.


Endelig oppgjør-sjekk, avhenger av hva skjemaer du registrerer. Så før du går fremover og starte signerer dokumenter med noen advokat-firmaet, spør dem spesifikke spørsmål.


• Vil jeg få 100% av min kompensasjon?
• Vil du Gebyr meg, hvis ja, hvorfor og hvordan?
• Hva er en betinget Fee avtale for?
• Hvorfor er det en forsikringspolise for mitt krav og vil det bli trukket fra min utligning-sjekk?
• Hvorfor jeg må registrere lån avtale?


Disse er 'makt' spørsmål du må spørre å være på den sikre siden, i stedet for å spørsmål som:


• Hvor mye vil jeg få i kompensasjon?
• Hvor lang tid vil min sak ta?
• Er der alle vei å fremskynde prosessen, slik at jeg kan få utligning-sjekk raskere?


Disse er ikke spørsmål i form av advokat å hjelpe deg. Disse er penger relaterte spørsmål og det er ikke veldig nyttig i de innledende stadiene av en personlig injurie sak. Det er sant at det endelige resultatet er om pengene, men ikke for øyeblikket.


Ved å stille 'makt' spørsmål, vil ikke det ha en byrde på deg når din påstand er avgjort. Kommunikasjon med "rett" ingen seier ingen gebyr advokat hjelper enormt spesielt hvis du ønsker maksimal endelige resultater. De arbeider med deg, ikke mot deg. Så få disse problemene ut av veien før du registrerer eventuelle avhandlinger, eller du kan ende opp i sjokk!

No comments:

Post a Comment