Saturday, December 17, 2011

Hvordan unngå skade kompensasjon krav dilemmaer

Utrolig, er det ikke når en selger får deg til å signere noen dokumenter, og en kort forklaring på hva det innebærer. Bare for å oppdage på slutten av en skade kompensasjon hevder at det ikke var nevnt. Og bare for å bli fortalt deretter 'Vel, det har alle i svart-hvitt, og du signerte papirene'...


Du deretter blir frustrert med selgere spørre, eller tigge for erstatningskrav? Du kjenner ikke dem, og de vil være din beste 'venn'. For en stund, jeg tror? Du har ikke en anelse om deres bedrift, hva de gjør og hvordan de har fullført. Men du er i ferd med å gjøre en feil, takk til deres søt snakke...


En skader krav service er noe vi trenger i samfunnet. Tjeneste, vi kan ikke trenger akkurat nå, men du kan sikkert trenger det i fremtiden. Det er bare som insurance… vi betale en premie for et immaterielle element. En premie å dekke kostnadene ved en ulykke som "kan skje", "ikke vil skje".


Erstatningskrav er ikke nytt, det har pågått i årevis. Imidlertid idet tid går, endre prosedyrer og betingelser. Noen ganger for det bedre... men ikke alltid!


Lånet avtaler


Lånet avtaler kom om, med banker, store banker som RBS, finansiering krav personskade. Det var ikke nødvendig for et krav, men handlers var å tjene penger, betydelige beløp per tilfelle. Som klokken haket, mennesker fanget på og fant sakte den veien til bakdøren. Men ikke helt med hver bedrift, så pass opp!


Når tjenestetilbydere funnet ut mangel på virksomheten generasjon skyldes bruk av lån avtaler, trengte de noe nytt. En ny retning for å hjelpe dem til å være mer profitable… en annen business strategy! Uansett, tilbake til tegnebrettet og etter uker til å spille med liten skrift, fødselen av spark backs kom alive!


Kick ryggen?


En spark er tilbake et begrep som brukes av hevder handlers å motta penger fra en fordringshaveren kompensasjon. Dette er en serviceavgift, administrasjon eller ledelsen gebyr for å opprettholde klienter såkalte "beste interesse". Det er bare en alternativ ordningen til lån avtaler. Men fradragsberettiget beløp var avhengig av ulike faktorer.


Dette arbeidet aldeles, til store mengder ble fradragsberettiget av forskjellige firmaer. Noen ble lading fire finne summer og for fordringshaveren fikk det irriterende!


Erstatningskrav for skader begynte sprer seg som en skog på brann, mange sette opp og at trukket fra mindre Forvaltningshonorar å få virksomhet. Den fikk mindre og mindre, så bang det begynte å. hvorfor?


Mennesker fanget opp igjen...


Fremdeles skjer i dag, men for noen, det var tilbake til tegnebrettet!


Idédugnader nå varte måneder fører til 6 og 12 måneder som noe taktiske var nødvendig. Deretter ble en ny baby født...


100% Kompensasjon


Det var fantastisk og fungerte som en sjarm, vel bare i øynene av krav selskaper...


Svaret på alles spørsmålet, "gi meg alle pengene mine kompensasjon eller jeg ikke gi deg mitt krav for personskader?'


I begynnelsen var det som en drøm, til rett på slutten av saken, 'boom' denne gangen... mer fradrag. Men hvordan kan du spørre?


Når en Skadebehandling Krev er avgjort, utbetaler spesialisten 100% kompensasjon, som lovet. Men avsløringen av fradrag etter en sak er din jobb å spørre, før et selskap begynner i innledende stadier.


Så hvordan unngår du disse dilemmaer?


SPØR!


• Spør om det finnes en lån avtale på plass? nei... så Fortsett.
• Spør om det finnes noen spark tilbake på plass? nei... så Fortsett.
-Spør hvis du får 'alle' kompensasjon pengene (i.e. 100% kompensasjon)? nei... perfekt.


Nå er dette hvordan du sletter dilemmaer for å få alle pengene for Skadebehandling Krev... ved å spørre!

No comments:

Post a Comment