Thursday, November 1, 2012

19 Trinn for å bygge en landsomfattende lov praksis del 2

Trinn #8: utdanne publikum med skriftlig informasjon og råd. Skrive markedsføringsbudskapet ditt i et skjema som du kan sende til alle som kaller kontoret. Deretter, ved å tilby å sende kopier uten kostnad, du tiltrekke samtaler fra ekte prospekter. Når potensielle kunder ringer, gir de deg deres navn og adresser (eller e-postadresser). Deretter kan du legge disse potensielle kunder til in-house adresseliste.


Viktig merknad: Jo lenger materialer, jo bedre. Jo lenger du holder din prospektet oppmerksomhet-- og mer fakta du gir, jo mer sannsynlig din prospektet er å ansette dine tjenester. Heldigvis, potensielle kunder vil lese lang materialer, forutsatt at de er godt skrevet og relevante for deres problem. I faktum kit jeg brukte for 15 år varierte fra 40 til 50 sider i lengde. Og mange advokater (min potensielle kunder) fortalte meg at de lese hvert ord. Jeg har nå tatt all denne informasjonen på web-området og i artikkelen pakken jeg sende via e-post, slik at jeg ikke lenger bruke en trykt faktum kit.


Trinn #9: definerer det geografiske området som du vil tegne kunder. Geographics identifisere individuelle prospekter ved der de bor, hvor de arbeider, og hvor du kan finne potensielle kunder du ønsker. Geographics identifisere firmaer av hvor de er basert, hvor de har fasiliteter og der de gjør forretninger.


Trinn #10: kompilere en media liste over aviser, magasiner, nyhetsbrev og andre medier du vil motta din pressemeldinger og spørre bokstaver. Artiklene dine vises i nasjonale, regionale og lokale publikasjoner i alle landene der du håper å betjene kunder. Du kan vanligvis finne gjeldende medier lister online og på biblioteket henvisning pulten.


Trinn #11: lansere en aggressiv reklamekampanje ved å sende pressemeldinger, kronikker og spørring-brev til din hel media liste. Hvis du sender artikler 4 eller 5 ganger hvert år, kan du ha en pågående strøm av artikler som vises i ulike deler av landet.


Trinn #12: kontakt høyprofilerte publikasjoner og intervju viser på individuelle og eksklusive basis å få den høyeste grad av landsomfattende publisitet. Tilby å skrive pågående kolonner for publikasjoner, og vises som en periodisk gjest på intervju viser. Du kan tilby å være vert for din egen juridisk, news-talk eller intervju Vis.


Trinn #13: kompilere en liste over bransjeforeninger som tjener utsiktene du ønsker å tiltrekke. Holde disse handel grupper på adresselisten. Tilby å presentere seminarer som er sponset eller co-sponset av disse bransjeforeninger, i håp om at de vil mail seminar invitasjoner til alle sine medlemmer.


Trinn #14: kompilere en liste over henvisningskilder i statene du serverer. Send dem din informasjonspakke slik at de forstår hva du gjør. Invitere sine henvisninger og tilbyr henvisning gebyrer, hvis det er aktuelt. Holde disse henvisningskilder på adresselisten.


Trinn #15: kompilere en liste over tidligere kunder. Sende dem et brev annonsere din regional eller nasjonal praksis og en kopi av din informasjonspakke. Fleste har venner og kolleger i andre stater. Holde de siste klienter på adresselisten.


Trinn #16: I alle markedsføringsmaterialet, kontroller at du fortelle prospekter det geografiske området som du godtar klienter. Du kan si noe sånt som: "Serverer klienter i USA og Canada". Eller, "jeg tar gjerne imot forespørsler fra klienter i (navnet statene)." Hvis du ikke nevner området du tjene, potensielle kunder kan enkelt konkludere med at du begrenser din tjenester til din by eller fylke. Så sørg for å fortelle utsiktene hvor du øver og sette denne informasjonen gjennom markedsføringsmaterialet.


Trinn #17: opprette et web-område. Den enkleste måten å nå potensielle kunder i forskjellige stater er å etablere et Internett-område. Dette setter din materialer på alle fingertips 24 timer i døgnet, når de ønsker det. Jo mer informasjon du oppgir, jo mer sannsynlig er det å vinne en ny klient. Så vær sjenerøs med informasjonen du bokfører.


Trinn #18: markedet seminarer og snakke engasjementer landsomfattende. Kontroller at alle på adresselisten vet du tilbyr seminarer. Mens de ikke kan være kontaktpersonen, kan de gjøre et seminar kjent til de rette menneskene, som kan komme i kontakt med deg. Dette er den vanligste måten jeg motta invitasjoner til å snakke til advokater. Også, takket være teknologi, nå kan du tilby seminarer over telefon, av videokonferanser, og over Internett.


Trinn #19: Hvis du kan samle e-postadresser fra folk på adresselisten, sende et e-postvarsel eller orienteringen hver uke eller to. Jo oftere holde du kontakten med alle dine mailing-lister (prospekter, kunder, tidligere kunder og henvisningskilder), flere nye kunder du vil tiltrekke.


Etter lov fast markedsføringstiltak slå rot, og din publisitet begynner å dukke opp, vil du få henvendelser fra potensielle kunder. Handel og yrkesorganisasjoner vil invitere deg til å snakke. Og, en etter en, vil du begynne å få kunder fra hele det geografiske området du ønsker å tjene. Snart, vil du ha en lønnsom, prestisjetunge landsomfattende advokatpraksis, takket være energien du har investert i advokat markedsføring.

No comments:

Post a Comment