Tuesday, November 20, 2012

Topp triks forhandlere bruk å holde deg fra å bli kvitt din sitron

Å ta tilbake din "SITRON" eller kompenserer deg for bryderiet er juridisk forpliktelse til den indiske bilprodusenten. Dessverre, dette koster dem penger, og mange vil gå langt for å holde deg fra å dra nytte av dine rettigheter under sitron lovene.


Her er fem (5) felles "triks" bil selskaper bruker å unngå sine juridiske forpliktelser til forbrukere:


• Forhandler knep #1 - si du ikke har riktig antall reparasjon prøver.


Loven er veldig spesifikk i forhold til denne saken. Men forhandlere mis-code vanligvis grunn for besøket, så det "synes" at du ikke har vært der av samme grunn.


• Forhandler knep #2 - si feilen aldri eksistert eller det er ikke den samme feilen.


Dette er en av våre favoritter - det gamle "Smutthullet." Litt fornærmende er det - som om du var forestille bilen bryte ned på Interstate 70.


• Forhandler knep #3 - si feilen er ikke "Betydelig".


Faktum er at feilen ikke trenger å være betydelig under føderale sitron loven. Feilen må betydelig svekke bruk, verdi eller sikkerhet under staten sitron loven bare. Og du vil ikke at giveren å avgjøre om det var "betydelig" uansett!


• Forhandler knep #4 - si forbrukeren mishandlet eller neglisjert kjøretøyet.


Dette er hastig "ansvar shift" - din skyld ikke vår. Dette er vanligvis en haug med baloney. For eksempel, hvis kjøretøyet er annonsert som en off road kjøretøy, kan det bli tatt off road. Hvis du har beholdt rimelig serviceposter er denne "knep" lett behandles.


• Forhandler knep #5 - sa: "Det er Normal" eller "de alle gjøre."


Dagens kjøretøy bør være pålitelig og betjene idet annonsert. Settling for defekter "kan du leve med" var aldri en del av avtalen når du kjøpte det nye kjøretøyet.

No comments:

Post a Comment