Saturday, November 17, 2012

Fremme advokatpraksis Online

Juridiske tjenester via Internett tilbyr advokater uendelige muligheter. Mens vi fokuserer vår oppmerksomhet på New Jersey basert advokater, gjelder det samme uansett hvor din praksis er plassert.


Interessant faktum er imidlertid at ut av 20.000 pluss praktiserende advokater i New Jersey bare litt over 600 av dem har en tilstedeværelse på Internett. Kan det være at dette mange (ellers intelligente) advokater mangler båten?


Selv om du er en advokat i et større firma er det fortsatt nok av muligheter til å dra nytte av web-basert markedsføring for den juridiske profesjonen. Tilby dine tjenester på Internett er ikke om hvor godt utviklet din programmering eller web-design ferdigheter er.


Det handler om hvordan du presenterer og tilby dine tjenester til kundene dine.


Det handler om meldingen.


Det handler om hvordan du "utdanne" din potensielle kunde.


Potensialet er endeløs. Du kan tilby dine tjenester til kunder nasjonalt, staten bredt eller utelukkende til innbyggerne i et bestemt fylke ved å "målrette" din kundebase. Det spiller ingen rolle hvilken praksis området spesialister på, vil du oppleve enorme fordeler med en web tilstedeværelse.


Hver advokat har en unik utsikt på hans eller hennes område i praksis. Og, oddsen er du allerede er å fremme den visningen til dine kunder og avledet din inntekt basert på disse prinsippene. Men har du noen gang tenkt på å "utdanne" dine kunder om ditt syn og generere enda flere kunder ved å benytte den kraftige rekkevidde av Internett?


Faktisk, er fremme advokatpraksis online, ved hjelp av utdanning-basert markedsføring, uten tvil den mest oversett, men likevel fruktbare muligheten på Internett. Selv om det krever minimal innsats og koster svært lite for å opprette en juridisk markedsføring nettside, de fleste advokater ikke klarer å gjøre så.Og hva med noen advokater som gjør forsøk på å dra nytte av dette mediet?


Vel, etterlater innsatsen mye å være ønsket. Enten de satt opp en "meg for" nettsted som er litt mer enn en oppslagstavle i ørkenen (som ingen noensinne ser) eller de ansette en såkalte "webmaster" som er lovlig markedsføring ferdigheter er ikke eksisterende. Det triste faktum er, ingen av disse tilnærmingene er enten effektiv eller effektiv.


For å tiltrekke seg kunder til din praksis, (uten muntlig henvisninger) må du vellykket utdanne og overbevise klienten at du er:


1) Kjent for å være den beste advokaten i din bestemt område av praksis.


2) Kjent for å levere over på service.


3) Kjent for å være konkurransedyktig priset. (uansett hvor høyt dine avgifter)


4) Kjent for å gi den eksakte juridiske løsningen som han eller hun søker.


Bunnlinjen? Du må bli kjent!


For å lykkes på å tiltrekke og beholde kunder online, må du opprette en relasjon med dem. Utformer du en innholdsrike, er "utdanning-basert" nettstedet og nyhetsbrev som bygger tillit og er troverdig, den eneste måten å utvikle og styrke ditt forhold. Bare når du har opprettet en relasjon begynner potensielle kunder å svare.


De fleste jurister anta at fordi nettet er et globalt medium, det ikke er en relevant annonsering alternativet for et lokalt basert advokatpraksis. Ingenting kunne være lengre fra sannheten. Tross alt, hvis din praksis er basert her i New Jersey, er det neppe noen utenfor en én times kjøring radius kommer til å ansette deg for juridiske tjenester. Høyre? Feil!


Det er "stinke tenkte" hvorfor?... Fordi en web tilstedeværelse gir din advokatpraksis en klar fordel over konkurrentene for lokale juridiske. Spesielt når du prøver å vokse gjeldende klienten base. Faktum er i dag flere og flere potensielle kunder er stole på Internett som sin hovedkilde for informasjon om kjøp av produkter og tjenester, inkludert din "juridiske tjenester".


Så nå lar websynlighet din potensielle kunden for å bli kjent med deg og din service bedre enn en "også kjørte" gule side annonse noensinne kunne. Du har muligheten til å gi klienten en trygg og sikker følelse om beslutning som advokat for å leie.


Utdanning basert juridiske nettstedet har gitt han/hun en mer åpen-til-utleie ramme i sinnet. Siden vi allerede vet at de fleste av dine konkurrenter (bare 600 ut av 20.000 i NJ) ikke tilbyr dette alternativet, har du en alvorlig kant på å få at oppfølging kontakt om dine juridiske tjenester. Tross alt, hvem tror du potensielle kunder skal beholde--en venn eller en fremmed?


Legg til at, fordelen av lenker og henvisninger, peker til nettstedet ditt, fra noen svært trafikkert juridiske nettsteder som dette, og du har formelen for en vellykket juridisk nettsiden.


Men det finnes en million alternativer når det gjelder å skape riktig nettside. Hvor ser du slår? La oss skjære gjennom alt bråket og hype rundt juridiske website design og markedsføring av juridiske tjenester på nettet.


Gjøre det selv. Det er rett. DIY ingen kroppen vet mer om deg og dine juridiske tjenester enn du gjør. Du er ekspert på deg. Tror du ikke kan gjøre dette selv? Tro om igjen. Her er løsningen å skape det perfekte juridiske nettstedet designet for å tiltrekke din "perfekte klienter". Klienter som du har systematisk utdannet, informert og bygget en solid stoler slektskap med selv før du noen gang snakket til dem.


Dette er for de advokatene med en visjon. Det er den mest oversett muligheten på nettet. Begynne å bygge en stadig voksende kundebase før du kan si "Jeg beklager jeg ikke tar nye klienter på dette tidspunktet"


Et SBI (bygget av deg)-utdanning-basert-juridisk markedsføring område er perfekt fordi hver advokatpraksis dreier seg om et tema.

No comments:

Post a Comment