Monday, January 23, 2012

Personskader i felles Carrier ulykker

Er det lovene som styrer driften av felles bærere, og disse lovene er forskjellige fra stat til stat. Det er imidlertid den føderale regjeringen som regulerer alle utdanningen felles carrier lover mens de enkelte landene ta vare på intrastatlige regelverket.


I tilfeller av felles carrier ulykker vil vedvarende skader av passasjerene bestemme graden av ansvar å bli betalt av transportøren. I tillegg domstol vil også undersøke om felles transportøren har gjør bruk av det nødvendige utstyret, samt brukt en rimelig grad av ferdighet for å hindre at ulykker skjer. Loven krever også at en felles carrier er strengt nødvendig å ansette den høyeste graden av omsorg som gjør bruk av sikkerhetstiltak for å sikre at passasjerene kommet til bestemmelsesstedet unharmed.


Det bør noen staten lov som fastslår at en felles transportør ikke har en absolutt ansvar for å sikre sin passasjer sikkerhet men det være ytterste forsiktighet når transporterer passasjerer til å avstå fra ulykker. Og med dette som premiss felles transportøren er derfor ansvarlig for eventuelle skader opprettholdes av passasjerene fra ulykker som kunne vært unngått hvis bare transportøren var forsiktig. Transportøren er ventet ved lov å opptre som en forsiktig personen i driften av transporttjenester.


På samme måte, avhengig av igjen på staten loven dekker området der ulykken skjer hvis noensinne personskade oppstår som et resultat av transportørens fatter til mattrygghet lover bare da transportøren avholdes helt ansvarlig for personskader som er påført passasjerene. En annen forpliktet av et felles bærebølge er å gi ut advarsel til sine passasjerer om farene som ligger innenfor transportøren. Som står i en gang der en passasjer kan sannsynlig å bli kastet ut av transportøren men det er sta passasjerer som bare ikke kan være sa, med denne typen passasjerer hvis noen gang det virkelig kommer en ulykke som involverer dem deretter transportøren vil ikke bli holdt ansvarlig eller kan bli utsatt for bare et halvt eller delvis ansvar.


For de som har lidd personlig skade på grunn av felles carrier ulykker finnes det en grense for arkiveringen perioden for skader. Innlevering-perioden er betegnet som "FHvis". Vedtektene for begrensning gir tidsrammen som å når kan være arkivert en rettssak for personskade. Og hvis noen gang et tilfelle fikk arkivert etter at Vedtektene selv om saken er legitime skadelidtes og tap alle hans eller hennes rettigheter til utvinning.

No comments:

Post a Comment