Saturday, January 28, 2012

Hvordan lage et vellykket bil ulykke-krav

En bilulykke er aldri det samme, liknende men aldri den samme. Så logisk kan en bilulykke hevder aldri bli den samme. Ulykker derimot forekommer i millioner hvert år, men gjør en vellykket erstatningskrav er vanskelig å få riktig hvis du ikke lager høyre flytter.


Alle bilulykker er unike


Det er én ting som du trenger til beware av, og det vil si ulykke 'management' selskaper som enten deltar scene eller sykehus. Teser er selgere som arbeider på en bakgrunn. Har du alltid gode og dårlige seg. Din jobb er å skille gode fra dårlige.


99% av tiden, vil disse folk ønsker Skadebehandling Krev. Selv om det betyr bestått liten skrift! En annen ting å merke seg er aldri lytte til forrige tilfellet suksesshistorier. Hva har skjedd i det siste tilfellet kan ikke garanteres i ditt tilfelle. Så ikke fall for penger, spilletiden eller suksess historier.


Tips for å gjøre en vellykket bil ulykke-krav


Bil ulykke skader krav er store spillere i 'personskade søksmål' markedet. De er grei som ansvar er innrømmet og vital informasjon utveksles på scenen. Informasjon som driveren og forsikring detaljer, der ulykken fant sted, når og hvor. Hvis politiet delta på scenen, vil begge parter bli gitt en produsent som sier at ulykken oppstå. Videre derfra vil det bli logget på den nasjonale databasen for noen henvendelser.


Nå For hemmeligheter...


En "kvalitet" ulykken advokat vil forklare prosedyrene i "full" og deretter spørre om du har noen spørsmål. Ikke noen gang si Nei! Du kan falle i en felle.


Ber om disse viktige spørsmål slik som...


• Vil jeg få den "hele" av min kompensasjon? Hvis yes…continue
• Må jeg betale et gebyr? Hvis no…continue
• Gjør du gjenopprette kostnader fra den andre siden (dvs. personer på skyld)? Hvis yes…continue
• Ville jeg trenger å betale noen penger når mitt krav er avgjort? Hvis no…proceed.


Passasjerer i en bilulykke


Passasjerer er uskyldig ofre i et kjøretøy, og kan være fra enten, feil eller ikke-feil side. Passasjerer er ikke in-kostnad av kjøretøyet for hånden. Derfor kan de alltid gjøre en vellykket kompensasjon krav forutsatt de har vært på et sykehus eller besøkt lege.


En passasjer kan være i form av en ektemann, kone, barn, fetter eller en venn på feil eller ikke, har de rett til å kreve erstatning. De kan gjøre et krav mot folk som har rammet dem mens du er i bilen.


Ansvar aksept for en ulykke, kan føre til forvirring i seg selv. Tror du det var din skyld?


Uansett, kan du fortsatt foreta en vellykket hevder!


Hvis derimot er du driveren, og det er din skyld, så du vil ikke ha noen suksess for å gjøre et krav, men passasjerene vil.


Betaling faktorer


Det finnes tilfeller der kompensasjon betalinger er redusert for en rekke årsaker. De vanligste er for ikke bruk sikkerhetsbelte, noe som reduserer marginalt betalingen med 25%. En annen viktig faktor er for drikke kjøring. Hvis en passasjer knowledgably visste driveren var uegnet til å drive skyldes forgiftning overkant, gjøres en reduksjon tilsvarende.


Det finnes tilfeller der driveren innrømmer del ansvar på andelen basis. Vanligvis er det 50/50, men det er behov å bli vurdert av som vil undersøke om hvem som er på feil før de konkluderer. Det er enda noen tilfeller føre til 80/20.


Beslutning dilemmaer


Du Trenger ikke trenger å holde tilbake tenke det var din venns eller familie bil. De betale forsikring erstatningsutbetalinger hvert år for å sikre at hvis noe skjer, de er dekket og er så sine passasjerer. Du må også ikke bekymre deg om du var i en taxi, buss, tog eller noen annen form for offentlig transport. Du kan likevel fortsette med en ulykke erstatningskrav som driverne er forsikret som er drosje, tog og buss-driveren. Selskaper betale tusenvis hvert år i forsikringspremier å dekke passasjerer for disse uheldige ulykker og skader.


På å snakke med en kvalitet bil ulykke advokat vil du kunne eliminere tvil i hodet ditt om innbetalinger, gebyrer og prosedyrer!

No comments:

Post a Comment