Thursday, September 27, 2012

Velge et fylke å investere i skatt Lien sertifikater eller skatt gjerninger

Dette er et vanlig spørsmål som jeg får. Folk kommer til meg og sier. "Brad, er jeg klar til å komme i gang investere, men det er så mange alternativer for steder å investere. Hvordan velger jeg beste fylket å starte i?"


Kanskje du har bedt om deg selv eller andre det samme spørsmålet. For å være helt ærlig, uten en måte å begrense valg, kan det være en skremmende oppgave. Heldigvis, hvis du har gjort leksene dine og du har lært alt du kan om virksomheten gjennom vårt hjem studie kurs – du kan ha suksess i en hvilken som helst county du slå på.


Trinn # 1-vil du investere i skatt liens eller skatt gjerninger?


Nå bør du vite forskjellen mellom skatt liens og skatt gjerninger. Du har allerede gjort deg som du foretrekker. Hvis du liker ideen om å eie eiendom og være kreativ med salget deretter er skatt gjerninger trolig for deg. Hvis du foretrekker å sitte returnerer rygg og bare vente på din garantert deretter skatt liens er for deg. Du gjøre valget. Her er et verktøy som gir deg en rask oversikt over alle stater: http://www.wealthfusion.com/taxlienmap.html


Trinn 2 – Start med landene som er nærmest deg


Det er vanligvis en god idé å starte investere nær hjem der du er mest kjent. Plukke 3 stater som er nærmest deg, og forskning state reglene for auksjoner. Når jeg sier forskning, mener jeg at jeg vil du skal bli ekspert! Finne ut alle moduler og outs av statlige forskrifter og deretter velge tilstanden som er mest attraktive for deg.


Trinn 3-nå ringe hver county!


Dette er moro del. Du må kalle hver enkelt county i staten, og finne ut alle detaljene i auksjoner, når de holder sine auksjoner, hvor mange egenskaper på auksjon, hvor mange mennesker deltok auksjonen osv...


Endelig-planlegge en tur og gå!

No comments:

Post a Comment