Sunday, September 2, 2012

Hvis du måtte velge basert bare én måte å tiltrekke seg nye Web klienter I 2006

Hva ville være sånn?


Spør 10 forskjellige "advokat markedsføringsekspertene" og du vil sannsynligvis få 10 forskjellige svar. De kan ikke alle enig som måte er best, men du kan satse en elefant ikke en protestere mot det faktum at hvis du ønsker å bli lagt merke til i 2006 du bedre levere flott informasjon i form av en innhold rik web-tilstedeværelse.


Great informasjon? Content rike? Tilstedeværelse på Internett? Hvor er dette ledende og hvordan virker det? Du sier du allerede har et nettsted som forteller "eksisterer trafikken" hvor stor du er, hva du har deltatt på juss og hvor mange tilfeller du har vunnet. Oppriktig kunne din potensielle kunden, selv om de skjedde snuble på nettstedet ditt, omsorg mindre.


Det er ikke om deg lenger. Det handler om "great informasjon" som klienten leter etter som teller. Det handler om å ha et nettsted som tiltrekker klienter som en magnet fordi det er "content rike". Det handler om en "web tilstedeværelse" som ikke rope "se på meg for". Det handler om et nettsted som leverer på de lover å gi nyttig og informativt innhold som er tett fokusert på din bestemt område i praksis.


Så nå som du vet hva kunden er på utkikk etter, hva er hendene ned beste måten å levere varene?


Det er sannsynligvis ikke hva du mener. er du klar?


SKRIVE ARTIKLER I DITT OMRÅDE AV KOMPETANSE.


Deretter distribuerer artikler til hundrevis av andre lov relaterte nettsteder og rettslige blogger som inkluderer "resource box" eller by-line med en kobling tilbake til bedriftens nettsted.


Som er nøkkelen til bedre rangering. Som er nøkkelen til massiv mengder svært målrettet trafikk. Det er hvordan du tiltrekke seg flere kunder som er interessert i dine tjenester.


Ikke bare en artikkel heller, men forplikte seg til en artikkel per måned for de neste tolv månedene, og se din praksis vokse.


Vent bare litt darn. Du sier du ikke har tid til å skrive 1 artikkel en måned? Vel du bedre finner tid eller leie noen med din kompetanse og kunnskap til å gjøre det for deg. Ja er det så viktig.


Du sier du ikke har tid til å oppsøke dusinvis av juridiske nettsteder og blogger som vil plukke opp artiklene dine og publisere dem for alle sine lesere til å se? Det var noen legitime snublesten i siste, men ikke lenger.


Det er nå mange av artikkelen innsending nettstedene fyller Internett disse dager som gjør det enkelt og rimelig å få materialet foran tusenvis av eyeballs.


Tross alt, ikke du leser dette akkurat nå? Så hvor vanskelig kan det være?

No comments:

Post a Comment