Wednesday, September 26, 2012

Auto ulykker - beskytte deg selv

Auto ulykker kan være svært belastende Hvis du ikke vet hva de skal gjøre. Nedenfor følger noen tips i tilfelle du er involvert i en auto-ulykken. Først av alt, kontroller at alle er ok. Hvis noen ikke er ok, deretter straks ringe 911. OK mener jeg, trenger legehjelp. For eksempel et brutt bein hjernerystelse, eller alvorlige kutt.


Hvis du ikke vondt, så du må du gjøre rette, og beskytte deg selv. Det er mange mennesker der ute som vil frivolously saksøke, så du vil kontrollere og behandle deg selv riktig. Ikke sinne eller opprørt personen du er involvert i et vrak med. Du ønsker ikke å gi dem noen mer motivasjon til å saksøke deg.


Den neste tingen du bør gjøre er å identifisere driveren. Kontroller at de ikke prøver å bytte drivere. I noen tilfeller som involverer drikking, har folk vært kjent for å bytte drivere. Få drivere lisens nummer og adresse.


Hvis du legger merke til den andre personen har vært drikking tungt, et triks jeg har brukt før kalles jeg meg selv på min mobiltelefon og det registrert dem på e-posten min stemme. Dette kan eller kan ikke brukes i retten, men når det gjelder tid til å gjøre et krav, kan du bruke det faktum at du har en registrert samtale av dem drukket med deres forsikringsselskap. Dette vil hjelpe deg.


Et annet tips er å se etter vitner om det var deres feil. Nøytral 3rd parti vitner kan være svært nyttig hvis du finner dem.


Se etter alle unnskyldninger at de gir når snakke med deg, som jeg er lei, jeg er syk, eller jeg er full. Legg også merke til hvis de sier de er OK. Minst har du dette dokumentert, hvis de går tilbake og sier at de er lider av en nakke skade.


Så langt som politiet går rapporter, avhengig av hvilken tilstand du er i loven krever en rapport for politiet å være arkivert. I mange tilfeller, må hvis skade oppstår, eller hvis egenskapen skaden overstiger et bestemt beløp, en politiets rapport være arkivert. Jeg anbefaler ringe 911 og informere dem om ulykken. Hvis du kaller det kan hjelp viser at du ikke prøver å skjule noe.


Neste trinn er å håndtere et forsikringsselskap. Dette kan være et alvorlig problem avhengig av hvor villig forsikringsselskapet er. Først av alt, har du en bestemt tidsramme du har å gjøre kravskjemaet i. Policyen skal disponere friperioden. Når du kontakter dem, de vil stille deg noen spørsmål, og kan selv prøve å få en innspilte samtale fra deg. Hvis de ønsker en innspilte samtale, vil jeg foreslå ansette en advokat. Hvis du ser hardt, vil du kunne finne en til en rimelig pris. En annen bit av råd når håndtere forsikringsselskaper, er, 'Ikke Vær en pushover.' La dem vite du won't back down lett hvis du ikke får det du fortjener.


Få i auto ulykker er aldri en god situasjon, men å ta riktige trinnene kan sikre at det ikke så mye verre.

No comments:

Post a Comment