Tuesday, September 11, 2012

Law School gjør en god jobb med trening advokater å være profesjonell Skeptics

Som er en del av grunnen til deres egen markedsføring innsats er skjebnebestemt til å mislykkes.


Her er 8 flott forslag fra lov fast Marketing Professionals som er garantert å gi resultater.


Advokater praktisere loven, ikke markedsføring. Effektiv markedsføring tar en viss mengde tro og tålmodighet. Det bare ikke skje over natten. For å lage saker verre pleier de fleste jurister å over analysere noe markedsføringsplan. Noen få tilfredshet i bevise "utover tvil" det er ingen måte markedsføring kan være effektive for dem.


Når det gjelder markedsføring, har de fleste jurister ikke en anelse. Det er ikke deres feil. Ingen i juss fortalt dem praktisering av loven involvert faktisk starte egen virksomhet.


Her er noen forslag fra lov fast markedsføring fagfolk om hva det tar å lykkes i markedet din advokatfirma.


1. Innse at det er noen risiko involvert i advokat markedsføring. Ta en liten risiko. Selv en skilpadde har å holde fast ved sin nakke gjøre fremgang.


2. Innse at å være en advokat blir eier av en bedrift. Start tenkning som en business person. Slutte å definere deg selv som "advokat". I stedet definere deg selv som eier av et advokatfirma.


3. Innse at når det gjelder markedsføring, må du stoppe kranglet med markedsføring eksperter. Du gikk til law school. Dessverre tilbyr de ikke selv ett enkelt kurs på faktisk markedsføring din praksis.


4. Innse at tradisjonell lov fast markedsføring er død. Gamle gule sider annonsen og "muntlig" er ikke til å klippe det lenger i Internett-alderen.


5. Skjønner at du trenger en "effektiv" Internett-tilstedeværelse finnes i dagens advokatfirma markedsføring plass.


6. Innse at du ikke lenger er betraktet som en "ambulance chaser" bare fordi du annonsere effektivt. Tidene har forandret seg, og så har holdninger og oppfatninger om advokater som annonserer.


7. Innse at effektiv lov fast markedsføring kommer til en pris. Begynne å fokusere på sluttresultatet (flere fakturerbare timer) i stedet for fixating på begynnelsen kostnaden.


8. Innse at "Utdanning basert Marketing" kombinert med en solid "Klient henvisning System" er oppskriften på effektiv 21st Century lov firmaet markedsføring.


OK, så la oss si at du kjøper i det faktum at du må starte en effektiv advokatfirma markedsføringskampanje. Hvor skal du starte? Med grunnleggende av kurset. Hvis du øve lov i New Jersey og de omkringliggende statene i NY, PA eller DE er du virkelig i hell.


Her er litt skamløs selvtillit markedsføringen. Start ved å få en oppføring i mappen Law Firm. http://www.jerseyjustice.com/Resources/Add.cfm ellers, se på å få en oversikt i et annet svært trafikkert juridiske område i staten.


Hvis du ikke allerede har et fast nettsted dedikert loven, er det på tide å få en. Men ikke bare kaste opp noen web-sider og forventer at klientene til å begynne å slå en bane til ditt firma. Webområdet må være effektivt designet og markedsført også. Ellers blir det en enslig plakattavle i ørkenen som mottar liten eller ingen trafikk fra klienter som søker på Internett motorvei for advokater stand til å avlaste sine ved å trykke på juridiske problemer.


Finn en profesjonell juridiske markedsfører med en anerkjente banerekord og erfaring i å fremme enkelte, samt multi advokat firmaer. Deretter lytte til hva de har å si og handle på deres forslag. Alle mens må du huske å de gir deg blind kontroll tester alle dine markedsføringstiltak slik at du vet hva som fungerer best.


Hver øvelsesområdet har det egne sett av egenskaper som påvirker resultatene. Med andre ord passer én størrelse juridiske markedsføring ikke alle firmaer. Tillate at din markedsføring konsulent til egendefinerte skreddersyr et program som fungerer.


Lær hvordan å tiltrekke nye kunder, øke henvisninger, styrke klient lojalitet og bygge bildet som en autoritet i din øvelsesområdet. Når du først begynner markedsføring din juridiske tjenester er det vanlig å stole på intuisjon og sunn fornuft til å ta avgjørelser. Men i de fleste tilfeller resultatene fra din egen markedsføringsinnsats produsere ikke det ønskede resultatet. Det er derfor er det lurt å ansette en profesjonell juridiske markedsfører.


Hvordan kan du finne en kvalifisert juridisk markedsfører? Enkel. Gå til en stor søkemotor som www.Google.com og Skriv inn "Advokat Marketing". Se etter øverste generisk oppføringen. Hvis han er en god nok markedsfører å tjene nummer én eller to sted for begrepet "advokaten markedsføring" (vurderer alle formidabel konkurrenter), det bør være god nok for deg.

No comments:

Post a Comment